Dancing with the Stars

Men nu.. Haha.. Alltsa. Idag satt jag och lilla Niko och umgicks lite medan resten av familjen var pa rokpaus. Och tv:n var pa i bakgrunden. Och vad skadar mina ogon?? Nu har dom satt en tvist pa den har hela "Dansa med stjarnorna"-grejen.. Dom inte bara dansar - dom ISDANSAR! Konstakning alltsa! Men vilket smart ass kom pa den lysande iden da?? Tank om det hander nagot? Konstakning maste ju vara livsfarligt for sadana som inte kan det..! Det tar ju proffsen flera ar innan de kommer upp pa bra niva, och nu ska stackars kandisarna i den har varlden masta forsoka sej pa det...?? Neh, ni far ursakta, men det kanns hur dumt som helst.
In saying that though - vissa av dom var riktigt duktiga.
Niko tyckte det var jattekul, och stod och hoppade pa min mage och "dansade" takten (medan jag holl i honom forstas).

Comments
Postat av: Madde

Dom körde det i sverige åxå för typ 1 år sen(?).. Jag tror faktiskt inte det var någon som skadade sig. :) Men ja, det är nog rätt farligt.


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback