Dag 2

Dag 1 på min " semester" hade jag och Mirek tänkt åka och åka skridskor på Smithfield Square, där dom på vintrarna brukar ha en isrink, men den var inte kvar längre. Det verkade som om dom just hade tagit ner den. Typ samma dag. Suck tyckte vi och gick runt stan en sväng och hamnade på puben. Needless to say att vi kom hem lite runda under fötterna. Inte sent, och inte fulla, men tipsy. :) Vaknade dock klockan 4 imorse och kunde inte somna om förrän 9.. Jobbigt tyckte jag. Och ännu jobbigare tyckte nog Jacek att det var eftersom jag var uttråkad som bara den och typ väckte upp honom var 10de minut som jag höll på och vred och vände mej. Stackarn håller på och blir sjuk också, så det måste ha varit lite smått irriterande. Vilken tur att jag är en sån solstråle som jag är och bara skiner upp tillvaron ikring mej, så han kunde inte vara så ledsen på mej iaf! Hahaha (ibland måste man ge sej själv komplimanger).
Dag 2 - idag alltså - har jag varit mycket duktigare. Sov dock rätt länge efter morgonens miss, men jag och KT gick till gymmet, och nu har vi just haft movie dejt med kladdkaka och glass. Vi såg Sound of Music. Åh, jag älskar den filmen. Såg den säkert hela tiden när jag var liten. Kan typ alla sånger och allt utantill. Inte för att jag sjunger med eller så.. :P Vi bara smånynnande lite.. Haha. Jag tycker om mina och KT's film dejter. Vi har kommit fram till att vi nog måste vara sötast i världen alltså. Men det kan jag leva med. :) Så det så!
Nu sitter jag och väntar på att karln min ska komma hem så jag kan värma upp hans mat, och så ska jag hiva igång en tvättmaskin (vad huslig man blir när man har semester). Sen ska jag njuta av att imorgon vara ledig tillsammans med honom innan jag åker och träffar min Nappsu i London! :D Ska även försöka hinna med ett gympass imorgon. Idag blev inte världens bästa träning, det var ju ett tag sen sist - men sen kom aldrig bussen, så vi gick hem och fick nog med träning iaf. Ska iaf försöka vara bättre imorgon.

Comments
Postat av: Sussi

Hej kompis!



Du ser ut att må prima! Känns som det är evigheter sen vi sågs och massor har hänt i våra liv. Skulle vara roligt att komma och hälsa på igen. Fick just höra idag att hotell- och restaurangskolan ska ha Irland tema, tänk pub istället för restaurang. Och då kan man dricka Guiness, tänkte direkt på när jag var hos dig. Puss och kram!

2010-01-22 @ 22:28:42

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback