A phase of Comedy

Jag har för tillfället fastnat i en fas av föreviga komedier.
På senaste tiden har jag frossat i filmer som "The Birdcage", "Steel Magnolias", "Tootsie" - gamla klassiker helt enkelt. Och vad jag har skrattat. :) Det här är filmer som jag och mamma brukar hiva på och skratta oss dubbelvikta med. Men mamma är hemma hon, och jag är här. Så jag har fått ta hjälp av älsklingen och KT, och på så vis har jag lärt dem titta på gamla hederliga filmer som dessa. Förra veckan var det ju som sagt "The Sound of Music" - och även "Mary Poppins" (lite barnfilmer ska man ju kunna se också!).
Nästa vecka ska jag försöka hitta "Soapdish" på DVD och se den också. Den såg jag massor med gånger med mamma när jag var liten. :)
Nu väntar jag på att min plutt ska komma hem från jobbet. Jag har bakat en liten överraskning åt honom (som jag och KT möjligtvis kan ha lite sådär påbörjat.. ehm... ja...).

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback