Vancouver Winter Olympics 2010

NU finns det inte tid att blogga.
Nu är det olympiska spel på gång..!
SÅG ni för övrigt öppningsceremonin eller?? Neh, det var väl inte många som var uppe och såg den mitt i natten... Men det gjorde jag! Till klockan 5 på morgon! Och kvart över 5 ringde min klocka för att stiga upp och gå på jobb..! Snacka om att jag varit trött idag! MEN, jag har ändå suttit fastklistrad vid datorn! Nu är det dock paus i det jag vill se, så jag ska sussa i några timmar. Klockan 03.30 ska jag och KT upp och titta på herrarnas friåkning. Fin fint. Upp klockan 5 imorgon igen. Åh, dessa spel kommer att ta kol på mej. Tur att sommar olympiaden är i London så att det är vettiga sändingstider. Fjuuh...


Imorgon är det för övrigt Alla Hjärtans Dag. Jag har aldrig varit mycket till firare när det gäller den dagen, har mest önskat vänner och familj en fin vän-dag. Men i år har jag faktiskt köpt ett litet något till älsklingen. Har även lagat ett litet något åt honom också. Jag tänkte - när man nu en gång har någon att fira den här otroooooligt överreklamerade helgdagen med, så kan man ju passa på...? Eller? Plus att någon viskade i mitt öra att jag ska få en stor bucket med blommor imorgon... Så då kan väl jag vara snäll och bjussa på middag iaf? Eller hur? Fast jag är glad att jag har min pojk och att jag får vara med honom heeeeela dagen imorgon - och pina honom att se på olympiaden.. hihi.
Och ja, appropå det - får väl gratta Adam Malysz till silver medaljen idag då. Hmmph..

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback