Nattisar

Nu ar det nattjobb pa gang igen.
Det tycker vi om.
Eftersom OS spelas mitt i natten, och hotellet ar ratt lugnt, sa jag kan sitta pa natterna med mina pojkar pa jobbet och se pa spelen. Nice! :)
Och nasta vecka ar det loning! Da har jag och KT planerat ut ett gym-schema, for hon har satt sej i backen pa att jag ska springa mini-marathon med henne har i Dublin i april.. Haha.. Jaja, hon kan ju forsoka.. Man vet ju aldrig, kanske det funkar..? Men det blir iaf en lugn vecka fram till loningen... Sen ar det en vecka kvar till semestern! Yay! Can't wait! Och sen ar det St Paddy's med syster-yster! Yay! Det hander mycket nu.. Sen ska jag och gubben min borja leta lagenhet pa riktigt (dom gar sa fort at har namligen, sa alla jag redan har tittat pa ar upptagna)..
Sen ar det snart april och Nappsu kommer hit med sin gubbe! Hihi! Och sen far jag borja flytta! Wohoo!
Nu ska jag se pa hockey igen iaf. :) Ihanaa Leijonat!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback