Marsilainen

Jojo. Nu har jag fatt godkand semester i borjan pa mars. Vi vantar bara pa att Jacek ska fa godkant ocksa. Sen ska vi bestamma oss vart vi ska aka ivag. Pa agendan star forhoppningsvis skidning, men efter att ha kollat lite pa priser och olika stallen sa vet jag fortfarande inte vilket som ar smartast. Skulle vara grymt kul att aka till Alperna, men eftersom vi forsoker spara pengar sa kanske det inte ar det smartaste. Sen funderade jag pa att vi kan aka hem en svang, men biljetterna till Helsingfors kostar ju nastan lika mycket som biljetterna till Alperna (Ryanair har namligen tydligen slutat flyga mellan Dublin-Tammerfors)! Sa nu ligger Sverige ocksa pa agendan - dit ar Ryanair biljetterna fortfarande overenskomliga. Men sa kom jag pa den iden att det ju kan vara riktigt idylliskt mysigt och romantiskt att aka till nagon sot liten stuga ute pa irlandska landsbygden och bara vara i en vecka utan att ha nagon kontakt med omvarlden.
Hmm.. Svart det blev det har.
Och nar min kara karl har gett mej fria tyglar till att valja vad vi ska gora sa bidde det ju bara annu svarare!

Comments
Postat av: Lina

Jag bestämmer att ni kommer till Sverige. Den 27 februari ska ni vara i Arboga. Okej, enkelt va?? :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback