Lediga dagar, ja...

Hmm.. Jag har i princip sovit bort mina lediga dagar.. Ja, jag är ännu ledig imorgon och hoppas råda bot på det då..
Min plan är att stiga upp vi 10, gå till gymmet, hämta Silvia från flygfältet (för hon kommer tillbaka imorgon efter att ha varit hemma i Uruguay i 3 månader!! Yay!!), köpa hårfärg och färga utväxten, ringa min waxing girl, handla mat och LAGA mat och sen möjligtvis gå ut på kvällen. Jobbar hela helgen, men det är fest både på lördag (med jobbet) och söndag (med jobbet igen, men nu med de coola peepsen eftersom Paticia slutar). Så det kan bli tugnt om jag går ut imorgon.. Men det är Silvias första dag tillbaka... :)
PLUS att 30 Seconds to Mars spelar i här i Dublin imorgon kväll. Och den här vackra mannen vill man ju inte missa.. Svårt att välja nu. Ska höra med Bianca om hon är sugen på att följa med på konsert.. Mmm.. :)
The beautiful man with the beautiful voice.. :)



Jag har nog varit kär i den här karln sen jag såg A Requiem for a Dream första gången... :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback