Ledig fredag

Hmm.. Jag har jobbat min sista natt för veckan, så jag kom hem vid 8 imorse, men eftersom jag behöver gå upp vid 10 igen, så tyckte jag inte det var någon vits med att sova.. Så jag har suttit uppe och Facebookat och chattat med Bianca och letat lägenheter på internet de senaste två timmarna.. Men snart börjar det bli dags att gå upp, och då behöver jag väcka min kära karl som ligger här brevid mej och snarkar sött. Jag har nämligen en läkartid ute i mitt-ute-i-ingenstans klockan 12, så han måste köra dit mej stackarn.. Han som är förkyld och allt.. Men jag ska kura upp honom. Laga frulle och hiva i honom massa c-vitaminer och munkdroppar. Det ska nog bli bra det här. Hihi.
Nej, nu måste jag springa på toaletten - jajks.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback