Implanon

När jag satt i min p-stav för 3 år sedan så gick det fort, det tog inte ont - det var nästan behagligt, och jag fick knappt något märke i huden.
Idag hade jag läkartid för att byta ut min gamla stav mot en ny 3-års stav.
Jojo.
Inte bara var det 3 ggr dyrare (skojar inte), det tog ont som f*n och hans moster, det tog länge (well, 20 minuter, men när någon sitter ock karvar in under huden på en i en kvart så känns det som evigheter) och jag kommer att få världens blåmärke samt förmodligen ett snyggt litet ärr på köpet.
Och nu sitter jag här på soffan och kan knappt röra mej så ont jag har. Älsklingen åkte nyss på jobb (han tyckte synd om mej när han inte kunde ta hand om mej). Och KT har sprungit ner till Lidl för att handla mat, innan vi ska mojsa ner oss i soffan och mysa tillsammans med all världens filmer.
Imorgon är det New Zealand day - deras nationaldag alltså, så vi ska hitta puben :)
Nu - AJ.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback