Det tar ont...

..i mitt hjarta sa lite medaljer vi har fatt i OS i ar... Usch. Makta besviken man ar da..? Och inget kan man gora at det... Buu.. Jag tror jag grater en skvatt.
Tur att min alskling ligger hemma och varmer upp sangen, sa nar jag sluta kl 0700 pa morgon sa far jag krypa ner och gosa i en varm sang. Det gor att jag ar lite glad iaf.
Plus att printrarna pa jobbet suger. Och da menar jag SUGER! Man maste klicka pa Reset knappen 50-11 ganger efter varje papper (och det ar liiiiite jobbigt nar man har en rapport med 300 sidor att skriva ut..).. Gissa om jag och Lijo har i nerverna.. Tur att jag bara har en natt till efter det har.. Sen ar det 3 dagar ledigt!! :)

Idag borjade var nya receptionist. Patricia slutade ju namligen forra veckan. Leandro heter han och kommer fran Argentina, och han ser ruskigt lik ut en kille som jag traffade nar jag precis hade flyttat till Dublin. Som hette Leandro. Och kom fran Argentina..?
Lite laskigt om det ar samma kille. Men han sag inte ut att kanna igen mej imorse.. Men om det ar han sa kande ju inte jag igen honom direkt heller - tyckte bara det var likt.. Plus att jag maste paminna mej om att det ju faktiskt ar 2 ar sen jag flyttade hit, och detta var precis i borjan fore jag och Pixan ens hade hittat jobb och eget boende.. Han jobbade i baren pa The Button Factory dit vi var pa konsert for att se Sahara Hotnights och .. ehm, vad hette det andra bandet vi sag dagen efter nu igen?? Svenskt band iaf, eftersom dom hade svensk weekend... Hmm... Weeping Willows, sa var det..!
Anyway.. Chansen att det ar samma kille ar ju ratt slim.. Men man vet ju aldrig.. :P

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback