Det här med sport

Alla vet ju som bekant att jag är lite av ett sportfreak. När det gäller att vara åskådare förstås, för först och främst är jag ju en soffpotatis.. :)
Nu har älsklingen också förstått det här med mej och sport. Speciellt OS.
Så här sitter vi nu. Kl 0400 på morgonen.
Jag ser på Finland-Tjeckien.
Han läser Harry Potter (haha, nej inte alls mitt fel att han har blivit ett freak..) och ser på matchen emellanåt när jag hoppar till eller svär eller håller andan eller hejar på mina gubbar.
Han ska upp och jobba imorgon, jag är ledig.
Jag har nog den bästa karl som finns jag. :)
Han påstår sej nämligen sitta uppe för att han är intresserad av matchen, men jag vet att han gör det bara så att jag får sällskap och för att han vill umgås med mej... hihi.. Det tycker vi om. Världsbäst. :) Buziak!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback