Bloody Sunday

Men ack, sa traaaaakigt man kan ha en sondag pa jobbet! Jag har suttit har i 5 timmar och gjort fuck all! Inte ett jota finns det att hitta pa! Det ar stendott! STENdott! Pa dessa 5 timmar har jag kanske checka ut 5 personer... 5!?!?!?!?! Tur att jag slutar om 2,5h... Jag sitter och spelar Mafia Wars pa Facebook och spindelharpan tills det.

Armen ar fortfarande lite om, men den overlever. Igar tog jag namligen av bandaget och fick skada vad doktorn gjort. Inte illa, men de kommer nog att bli ett arr. Sen fick jag plastra och linda in armen i plastfolie sa att jag kunde hoppa i duschen och tvatta haret.. Det var ju en upplevelse i sej. Sta med ena armen i vadret, inlindad i plast och forsoka tvatta sej med den andra armen.. Men det gick vagen... till slut.

Imorse steg jag upp i ottan (0500) for att ta bussen till jobb, och hade hunnit bade ata frukost och sminka mej och kla mej innan jag kom pa att det ju ar sondag och det gar inga bussar sa tidigt idag. Happ, det var bara att ta taxi och jag kom till jobbet 40 minuter for tidigt (tyckte det var lonlost att sitta hemma och uggla nar alla sov sa tidigt, sa jag ugglade pa jobbet och drack morgonkaffe med flickorna istallet).

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback