Självständighetsmys

När min chef är bortrest (som den här senaste helgen + några dagar), då är det jag som chefar. :)
Det kan jag säga är riktigt kul.
Don't get me wrong - mitt jobb är super det med, men man får liksom lite mer inblick i allt när man själv är the big boss. Well.. big och big är väl att ta i.. men boss över mitt team iaf. :) Hur som helst så har det varit skönt att kunna få saker gjorda den här helgen. Som mina egna supervisor grejer, samt annat jag hjälpt chefen med. Och eftersom det faktiskt har varit rätt lugnt den här helgen (300 pers inhouse och 3 julfester), så har jag kunnat beta av det mesta jag behövt! Ska ta och avsluta de sista grejerna jag har på tapeten imorgon, för att sen kunna njuta av två dagar ledigt.. :) Men det känns skönt.. Speciellt som vi håller på och närmar oss årsavslutet, så det är ju som mer grejer som behöver tas hand om innan 2011. Som tur är jobbar jag fram till slutet, så jag vet att jag har tid att få allt gjort. Inga semesterledigheter som gör en seg i huvudet.. Haha.. :)
Idag var det väldigt lugnt (och då menar jag VÄLDIGT lugnt, bara 40 utcheck-40 incheck) och imorgon är det likadant.. :) Fint det. Speciellt eftersom jag sen efter jobbet kan njuta och ta det lugnt till på fredag.
Och snön är fortfarande kvar!! Det är väl runt -7 just nu tror jag, om jag ska lita på termometern, och det tror jag nog jag ska. Den är ju trots allt köpt på Biltema i Uppsala, så den borde ju känna av kalla temperaturer rätt. :)
Sitter nu här och ska snart ta mej till sängs (det här med tigiga morgnar på jobbet betyder liksom uppstigning klockan 5 för mej, och efter att bara sovit några timmar igår natt så börjar ögonlocken kännas tunga).
Men en kopp glögg och lite njutande av vädret (det snöar för tillfället), samt julgransmys borde jag nog kunna hinna med innan dess! :)


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback