Höjden på lathet

Att jag ser mej själv som en lat person är ingen nyhet.
Tyvärr.
Det är nog inte heller någon nyhet att jag faktiskt ÄR en lat person också (inte bara något jag hittat på).
Jacek for på jobb för ca 2 timmar sen. Mariusz åkte in till stan samtidigt.
Och vad har jag gjort? Inte rört en muskel!
Ja, jag hivade just röven ur soffan och satt på diskmaskinen och skalade en mandarin.. Men annat än det, så har jag gjort nada - nic - ingenting.

(nic = ingenting på polack språk, uttalas nits - roligt språk det där)

Suttit i soffan och ätit lite julgodis och sett på mina serier på datorn, det har jag gjort hela dagen.. Mmm.. Måste nog råda bot på detta. Tyvärr är det för kallt och isigt att ta sej ut och springa - men älsklingen kom på idén att jag skulle köpa hopprep och hoppa inomhus.. Hmm.. Måste nog tänkas över.. För så här lat är det faktiskt tråkigt att vara.
Punkt.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback