Sony Vaio hittad???

I torsdags ringe garda till mej. De har hittat en dator som de tror kan vara var. :) Jaceks ar det i sa fall, och aven om tjuvarna formodligen rensat bort allt fran harddisken, sa vore det ju skont om det faktiskt anda var den, sa att vi kunde fa tillbaka en dator iaf!!! Sa att jag slapp forlita mej pa att anvanda internet pa jobbet, och sa att man faktiskt kan vara online lite mer... Bloggen blir lidande, emailen blir lidande, mamma blir ju lidande for guds skull nar hon inte far nagra updates!!! (Vilket formodligen resulterade i hennes "impulsiva" telefonsamtal idag.. Inte for att jag klagar - bara kul att hora av henne..!)

I helgen har det varit full rulle. Jag har varit turistguide for
Life Event. Det ar ett foretag som ordnar konferensresor for olika foretag, och vanligtvis haller de till i Sverige, men de ville utoka utomlands - och da till Dublin - och min kara Frida som pluggar turism i Stockholm gav mitt nummer at sin klasskompis som gor sin praktik pa Life Event, och vips fick jag ett nytt litet jobb pa sidan om! Nice! Gruppen var jattetrevlig och det var hur kul som helst att snurra runt stan med dem och visa dem runt, och trots att jag jobbade pa hotellet pa natterna sa overlevde jag. Lite trott idag dock, och sov till 20:00, men sant far man ta ibland! :)

Har aven lamnat tillbaka min kara favvohund har i landet idag. Julian akte ju hem i en vecka, sa Jake har varit hemma hos oss och harjat, och han ar ju bara fooooor sot den lilla. Kom underfund med hur mycket jag saknar att ha hund, och hur mycket jag saknar Eppu. Men det blir nog ingen ny hund forrns vi bosatter oss lite mer stadigare.. Lite smaplaner har borjat ta sej pa den fronten ocksa (planeringsvis alltsa), men det haller vi lite smahemligt tills vi vet mera.. MEN - snart ar det iaf dags for flytt! Den 16de kommer vi att lagga ner deposit pa var nya lagenhet, och sen borjar flyttningen dra igang. Can't wait!! :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback