Kanske bara for att...

...for att jag har druckit hinkvis med kaffe de senaste fa natterna som jag jobbat, som jag nu sover jatte konstigt pa dagarna. Vaknar hela tiden, och drommer konstiga drommar. Eller ocksa for att det nu ar sol och varmt och var och fint som jag nu sover sa sjukt att jag nastan knuffar karln min ur sangen... Eller ocksa bara for att jag jobbat som en tok over helgen och nu har svart att slappna av...

Vad det an ar, sa ar det ruggigt jobbigt.

Don't get me wrong now - jag ar inte trott nu. For jag "sover" (dvs vrider och vander mej) fram till typ 17-18 pa kvallen, och degar framfor tv:n tills jag ska pa jobb, vilket forstas resulterar i att jag ar hur pigg som helst nu pa natterna..! Ja, det - och kaffet forstas. Men jag sitter nu har med en kaffe framfor och stirrar mej blint pa den och undrar om jag egentligen borde dricka den eller nej. OM det ar den som gor att jag kommer att sova sa daligt, sa borde jag ju lata den sta.. Men sen far jag en viff av aromen, och jag kanner hur kroppen lutar sej narmre och narmre koppen.. Ahh..! Jag borde ge mej sjalv en orfil! ... Eller ocksa bara bita ihop och dricka min kopp, och latsas som att det ar nagot annat som haller mej vaken nar jag kommer hem. Vadret. Ja, vadret later som en bra sak att skylla pa. Har i landet klagar dom ju anda alltid pa vadret, sa det kan val jag ocksa fa gora!


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback