Glad Pask!

Jag har varit sjuk i veckan. Riktigt sjuk. Sadar dumt att man "knappt orkar flytta sej fran sangen till soffan"-sjuk, och sa att "gubben har fatt tagit hand om en"-sjuk. Lag ner i tre dagar och glodde pa Vanner och filmer osv.. Usch.
Men det gick over som tur var.
Och nu ar Nappsu och Eriksson pa besok. Varit har sen i torsdags. Forsta dagen da jag borjade kanna mej ok efter den forbannade sjukan.. Men vi ha haft kul och nu mar jag prima! Forsta kvallen var vi ut pa puben, men dom stangde tidigt eftersom man inte far servera alkohol i det har landet pa langfredagen, sa vi akte hem och spelade Skip-Bo och drack upp vodkan i huset... Hihi. (Jag vann for ovrigt.)
I fredags var vi pa road trip i Wicklow och sen halsade vi pa Julian i hans nya hus. Nu sitter jag for ovrigt aven hundvakt i en vecka eftersom Julian och Stew missade i sin planering och akte hem i princip samma vecka.. Men det gor inget! Jag och Jake har alltid sa skoj!
Igar var jag tillbaka pa jobb for forsta gangen den har veckan - och vad dott det var da! Ingen som vill bo uppe pa flygfaltet over pask! Bah! Men jaja - vi spelade sen Skip-Bo nar jag kom hem, for vi var lite trotta efter 2 dagars drickande och sightseeande. (Jag vann for ovrigt igen. :) Hihi..)
Ikvall blir det utgang igen . Dom andra kanske redan har borjat. Men jag sitter pa jobb jag. Och om jag tyckte det var dott igar - gissa vad det ar idag da! :) Men men , det ar ratt kul att vara tillbaka pa jobbet efter att ha vart borta sa mycket pa senaste tiden... :P Imorgon aker dom iaf hem mina gaster, och sen borjar det blir flyttningsdags for oss tva. Den 16de kommer vi fa veta vilken lagenhet vi ska fa! Vi har iaf bestamt omradet och husen! Northwood - precis som jag ville! I Carrington Park husen, som ar helt nya..! :)
Nu haller jag pa och planerar var sommarsemester till Sverige-Finland. Har planerat in en hel del grejer faktiskt redan. :)
Ja, glad pask allihop!


Comments
Postat av: Lina

När kommer ni på semester?


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback