Tjohej!

Jamen, vad dalig man ar pa uppdateringar da! Fast det ar val sa nar man far finbesok hemifran och dricker alkohol 5 dagar i strack.
Ehm.
Ja.
Just det ja.
Inte det smartaste, speciellt inte eftersom jag maste spara pengarna mina till Egypten!! :D
Men KUL hade vi!!! Var sa GLAD att Linus skulle komma!! Pa onsdagen kom Enrico tillbaka, sa jag fick antligen mina Italien foton. Och da gick vi ut. Sa jobbade jag pa torsdag, och det var da Lina och Roland kom! Yay! Och eftersom det var deras forsta kvall, sa maste den ju invigas med en Guinness. Det ar ju givet.
Pa fredag var vi till Guinness Storehouse (jepp, det var alltsa sjunde gangen for mej) och sa shoppade vi lite.. Var lite trotta, sa vi handlade mat och akte hem och sag pa forfest film. Ehm. Ja. Just det ja. At tacos, som jag inte har atit pa EVIGHETER och akte ut. Korde pubrunda som var grymt kul! Lordagen skullle vi sightseea lite mer, sa efter var shopping sa akte vi till Howth och matade salrna! Sa sota! Det var det dock forsta gangen jag gjorde. Sag ocksa en hemsk liten bilolycka. En typ 18-arig dare korde alldeles for fort pa en parkering, lattade over en gupp, fick sladd och kvaddade - forutom sin egen bil - 4 andra bilar. En av dem en sprillans ny Merca, en Bubbla Cab, en BMW och en Hunday. Ajaj grabben, det blev nog dyrt det. Aven med forsakring. Jakla tur han hade att det inte var folk i narheten. Det skulle ha varit riktigt jobbigt om han hade haft ihjal nagon... Sen var det da utgang nummer .. eh.. 4? Paula's avskedsfest. Mike var over pa forfest hos oss (SkipBo och gin&tonic), sen for vi in till stan. Hade helt kul, men akte hem ratt tidigt anda.
I sondags var vi och kikade in Johnny's fina lyxkryssare, Crystal Symphony. 6-stjarnig liten eka, som av en slump kom till Dublin samma dag som Lina och Roland var har. Haha.
Efter att dom sen akte hem pa sondag, sa hade jag och Linda var trevliga lilla Brazilianska vaxare som kom over.
Holy Mother of ********.....! AJ! Men vi overlevde! Och hon var riktigt duktig, sa nu ar man fin ett tag iaf! :D Men jag fick hiva i mej nagra ol for att dampa smartan, och sen delade jag och Lin pa en flaska rott, innan jag akte in till stan for att traffa Enrico. Han aker ju imorgon igen. Var lite trott pa jobb igar, sa fick stalla in att traffa Enrico da. Vi far se om vi ses ikvall, annars ar han tillbaka nasta onsdag. For att sen aka till Australien.. :P Anyway.. Men kul helg har det varit! Och imorgon aker aven Paula och Linda och Guili..! :( Vad ledsen man blir ibland. Har haft jattemiffo drommar inatt pa grund av att dom aker.. :( Men jag far ju traffa dom igen..! I hope! Bara mina Australien planer inte skiter sej.. :P
Min Doctor-to-be har kommit tillbaka efter sin semester ocksa, men jag har ju varit upptagen hela hegen, sa har inte hunnit traffa honom. Plus att han tydligen ar dunderforkyld.. :P
Och min Han har inte hort av sej alls. Sa det var nog bara ett helt sjukt juttu som vi hade dar.. Hmm..
Sa, det var min uppdatering for nu! Nu ska jag jobba vidare!
Ciao!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback