Underbara helg

Aaaaah...! Om vi inte haft varldens mest underbara vader i Dublin i helgen, sa vet jag inte..! Haha! OCH jag var ledig!
Det borjade redan i fredags! Tyvarr slutade jag inte tidigt,  forst kl 3, sa jag hann inte lamna tillbaka Lindas grejer, men det far jag gora i veckan.. Sa jag tog bussen hem och jag och KT satt ute i solen och njot. Sen bakade vi chokladtartan at Fabricio, samt chokladmuffins med hallonglasyr. Mmm.. Dom var goda. Vi hann dock inte till gymmet, men vi tog en timmes lang promenad vid kanalen, som var saaaaa skont med tanke pa vadret. Ville nastan hoppa i vattnet, men efter narmare eftertanke kom vi pa att det nog anda inte var en sa bra ide.
Fabricio lagade en otroligt god Risotto och vi hade grymt kul. Ok. Det var val lite val manga homosexuella peeps i huset (av 13 personer var vi tre som inte riktigt platsade), men kul var det! Och vi gick till the Dragon efter det, och haha, jag har nog glomt hur kul det kan vara att ga ut med bogar.. Saa skont att inte behova oroa sej for karlar med vandrande hander... :P Plus att jag ju hade min Fabricio som kan i princip sla ner vem som helst som kommer och ar for nargangen med mej. Hihi. :)
Spenderde sen hela helgen ute i det vackrta vadret. Jag, KT och Enrico bland andra. Pa lordagen var jag, KT, Silvia, Haley och Anna-Lisa ut i Phoenix Park pa picnic.. Saaaaa skont. Vi kollade aven pa nar det var nagon annual swimming competition thing i Liffey. Hur nagon vill simma 1800m i den an vet jag inte, men det gjorde dom. Haha. Sen var jag och Silvia pa BBQ hos Lilli och Antonio med Enrico. Gick ocksa ut, men var bara dar nagon timme. Det var fruktansvart med folk overallt, och jag och Enrico kande inte for att vara ute sa lange. Man blir trott av en hel dag i solen. Tyckte jag. Haha.
Igar var vi sen till Bull Island pa norra sidan. Man aker buss i typ 20 min och kommer sen till en liten halvo, dar det finns en grymt mysig sandstrand. Kan inte fatta att jag aldrig varit dit forut! Sa fint! Vi at glass och tittade pa nar barnen och hundarna sprang runt pa stranden. Akte dock darefter hem for jag var visst lite krapulantisk, och jag och KT hade mat och Friends date. Vi satt i sakert 4h och kollade pa Vanner. Haha. Efter att han haft en sista BBQ med sina vanner kom Enrico ocksa, och vi spenderade var sista kvall tillsammans. Han akte runt 7 tiden imorse, och trots att jag i princip sov igenom varat farval, sa var det lite ledsamt. Nu sitter han pa planet till Australien, och ja, han lar ju inte vara framme forrns ehm.. ja, imorgon nagon gang.. men iaf. Nu ar han gone. Borta.
Anyway..

Pa TORSDAG aker jag till Egypten! Med Silvia!
Haha!
So long suckers!


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback