Trotter..

Det ar jag det.
Jag och Jake sitter for andra morgonen i rad pa Litton Lane och segar.
Lyssnar pa Eric Clapton och spelar spindelharpan.
Steg for tredje dagen i rad upp kvart over 6. Och det, mina vanner, har jag nog inte gjort pa valdans lange. For nu kanns det i hela kroppen (kan ju ha att gora med att jag jobbat 15 timmar igar ocksa, med vetskapen att jag ska gora det idag med). Kanner mej seg, trott, slut helt enkelt. Kanns som att jag haller pa och blir sjuk ocksa. Proppade i mej hur mycket vitaminer som helst imorse. Sen tog det oss ett bra tag att ga in imorse ocksa. Det var lite smakyligt sa jag hade byltat pa mej massor med klader. Och sa kollade jag pa termometern och det var visst 14 grader ute. Haha. Jaja, det var kyligt anda. Men det vart ju forstas varmt 10 minuter in i promenaden. Nu ligger Jake pa mattan i kontoret och stirrar pa mej. Stackarn. Vilken jobbig helg han maste ha. Flangt fram och tillbaka pa jobb med mej och sen umgatts med mina roomies, som knappt ens varit hemma medan jag jobbat pa Ariel. Na, ikvall ar dom hemma iaf. Och jag ar ledig imorgon pa dagen. Och sen kommer visst Jules hem. Sa han. Inte ens han vet nar han kommer. Haha. Naja, det loser sej. ;)
Nu ska vi fortsatta stirra lite pa varann.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback