Toalett-framkallande jobb?

Har jag ett sant?
Jag tror det.
Jag springer for sjuttsingen pa toa hela tiden pa mitt nya jobb.
Inte hemma.
Inte nar jag ar ledig.
Inte nar jag jobbar pa Litton Lane (mina superduperdunderlanga dagar).
Men.
Sa kommer jag till Ariel House.
Och jag bara maste springa pa toaletten!
What's up with that liksom?
Undrar om de har malat in vaggarna i vatskedrivande farger.. Eller kanske tapeterna osar nagon sorts anga? Kanske huset ar byggt pa en antient Indian burial ground?
I don't know.
Men jobbigt ar det. Eftersom narmaste toa ligger tva vanigar upp. Fast man far ju motion da.. hehe..
Suck.

Nu ska jag ata min spenat-mozzarell-broccoli-kyckling paj som jag hivade ihop igar. (eftersom jag visste att det skulle bli stressigt idag) Mmmm... :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback