Saknar sallskap...

Nar jag jobbar pa Litton Lane (hostelet) har jag ju iaf folk som kommer och gar hela tiden och vissa ar superskona peeps, som man kan prata med hur mycket som helst.. Och den har helgen har jag ju haft min lilla Jake med mej! Sa det har varit helt uthardligt eftersom man haft sallskap och kunnat gora ditt och datt. Men idag. Sondag. Da sitter jag pa Ariel House och kanner hur himla trakigt det kan vara utan folk ibland. Speciellt trott som jag ar. Skulla jag ha folk att prata med sa skulle jag ju iaf halla mej vaken. Nu ar det med nod och nappe jag klarar av det. Springer ner till koket stup i kvarten och hivar i mej juice (kanner inte for kaffe av nagon anledning..? hmm.. kanske jag haller pa och blir sjuk?) och vet inter vad jag ska ta mej till. Ska just springa ner och tvatta lite gastklader, men sen da? Har ju for attans fyra timmar kvar att jobba!

Comments
Postat av: Carin

Någon som har Epilepsi skulle lätt få ett anfall här i din blogg av allt blinkande ;P


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback