Panik

Jag ar alltsa personen som packar tva veckor fore jag ska resa nagonstans.
Alltid.
Vilket oftast resulterar i att jag alltid har for mycket grejer med mej (vilket mina kara vanner alltid papekar), men det ar ju sa latt nar man ser nagot annat man vill ha med, och da plockar man bara in det i vaskan.
Men.
Nu har jag fortfarande inte packat och jag aker i overmorgon. Har inte heller hunnit ordna med Lindas avskedsfest som ar samma dag som jag kommer hem fran Egypten. Inte har jag heller akt ner till Dundrum med hennes forklad och hamtat hennes dricks. Som jag har tankt gora hela veckan. Och forra veckan. Inte heller har jag lyckats ga till gymmet trots att jag har forsokt stiga upp tillrackligt tidigt. Men det bara gar inte nar jag ar ensam. Mycket battre nar KT tvingar mej. Men imorgon bitti ska hon ta mej i orat igen. Hihi. Sen ska jag packa (tror i och for sej att jag borjar med det idag nar jag kommer hem fran jobbet). Sen ska jag ta mej i kragen och aka ner till Dundrum och sla tva flugor i en small och handla fest atteraljer och gora Lindas arenden. Sen ar det jobb igen. Och sen ska jag sova. Och sen aker jag!! Haha!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback