Ont ont

Ont i ryggen.
Det har jag det.
Alltid samma veva nufortiden.
Om jag sover daligt natten fore, da kvider jag pa kvallen. Efter 19-20 snaret borjar smartan krypa upp utan att slappa och allt jag vill ar att lagga mej till sangs.
Den har gangen ar det inte krapulans fel iaf. Jag kunde ha sovit hur lange som helst om det inte varit for min kara italienska van som bara inte kude lata bli att titta/ta/kramas/andas pa mej... Ja, visst var det ju trevligt att vakna upp sa. Det var ett tag sen man haft nagon som sagt att de alskar att titta pa en pa morgon nar man vaknar upp. Tyvarr ar ju jag varldens varsta morgonmanniska och mina muttringar och bortpuffanden resulterade nog inte i det romantiska uppvaknandet han hade tankt. Men nar jag val vaknat till (efter 2 koppar kaffe) sa uppskattade jag det alldeles oerhort.
Men nu lider jag.
Min rygg.
Aj.
Vill bara lagga mej i sang.
Och dit ar det nagra timmar annu. Och sen maste jag upp 06.15. Uscha mej. Men sa slutar jag ju tidigt imorgon ocksa. :) Ska forsoka hinna till Lindas gamla jobb och hamta hennes dricks och lamn tillbaka hennes forklad. Aven ga till gymmet. Och sa ska jag baka tarta at Fabricio som fyller ar. Innan han och alla gaster kommer imorgon kvall. Oj, vad jag onskar jag far sluta 12 imorgon. :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback