Gym - duktig duktig

Idag tog jag mej i kragen och gick till gymmet.
Eller.
Nu ljog jag.
Idag tog KT mej i kragen och tvingade mej till gymmet.
Men det var skont. Funderade dock hela vagen dit (vi maste alltsa ga en halv timme for att komma fram) om jag skulle trana i sjalva gymmet eller simma. Blev simning till slut. Och guuuuud vad skont det var. Har saknat det. PLUS att de har en riktig (och da menar jag ordentlig) bastu dar!!! Wuhuu for Carlisle Healt & Fitness Club for deras super skont VARMA bastu! Yay! Nu blir det mera som lockar..! Haha! Fast jag maste saga att KT var ratt duktig som overtalade mej (drog mej i orat) att komma med. For jag hade da verkligen ingen lust. Men gjort blev det, och skont var det!
Jules kom och hamtade Jake igar, sa det var sa tomt imorse nar man inte behovde ga upp och mata och slappa ut honom. Sa jag behovde nagot att gora. :)
Idag kom Enrico ocksa. :) For sista gangen innan han flyttar.. :( Till Australien. Nej, kul for honom. Jag ar inte helt saker pa vad jag skulle vilja med honom anda, sa det har ar lite av en easy way out for mej ocksa... Usch, vad hemskt det dar lat. Men vad gor man, nar det ar sant? Anyway.. funderar pa om jag ska orka ga ut ikvall, har egentligen ingen lust, men lite kul vore det ju. Bianca ar lite sugen pa utgang ocksa namligen, och det var ju ett tag sen jag var ut med henne.. :P Hmm..

Igar var jag och Silvia till Egyptiska ambassaden for att ansoka om varat visum for att komma in i landet. Vi far det nasta onsdag. Vi aker pa torsdag. :D Yay! Can't wait! Ska bli saaaaa kul!! :D

Comments
Postat av: Madde

haha.. jamen.. Alla(nästan iaf) hittills har inte förstått nånting när jag sagt element.. och batteri är nåt som inte ens jag har fattat.. Batteri? det har man för att få saker att fungera såsom kontrollen till tven osv. :P


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback