Walk it off

Åh, vad skönt att vara ledig idag.
La oss tidigt. Upp imorse, kollade på Vänner medan vi åt frukost, och sen tog jag och KT varann i kragen och gick ut på promenad. Perfekt höstväder idag. Lite kyligt, lite blött på marken, fina löv i träden och småmulet men fint på himlen. Vi gick till Rathfarnham. Ingen aning om hur vi kom den idén, men där gick vi till slottet och drack kaffe, och sen promenerade vi i Bushy Park i säkert 45 minuter. Åh, den parken är som en trollskog. Fick verkliga sago flashbacks där inne. Hihi. Tog oss 1,5 timme att gå hem från Rathfarnham (including de 45 minuterna i parken), för vi gick vilse. Med flit dock. :) Hihi.
Har nyss ätit lunch, och funderar nu på vad jag ska hitta på.
Är lite sugen på att messa Jack. Kommer inte att träffa honom förrns nästa onsdag. Hmm.
Jack är en av mina porters på jobbet. Han är grymt kul. Fin kille. Ser helt bra ut, bra humor, snäll, trevlig etc etc. Åker med honom till och från jobbet när vi jobbar ihop. Lyckades charma honom att skjutsa hem mej i början, och efter det har han bara helt enkelt alltid gjort det. Nu har jag inte sett honom på ett tag, men igår sågs vi en snabbis när jag slutade och han började. Tydligen går det ett rykte om oss på jobbet att det skulle vara på något på gång. Hmm.. Har inte hört det själv, men charmig som han är (och flirtig) är jag inte förvånad. Nu är dock frågan vad jag vill göra. Vet inte riktigt. Jag började ju nyss jobba där, så det känns lite konstigt. Så jag ska försöka ta det lite lugnt.. Men som sagt så jobbar vi inte ihop förrns onsdag natt, och det känns också konstigt.. Hmm.

Comments
Postat av: smäm

mysigt med höstpromenad.



han förstår ganska mycket, men pratar mest engelska. vi träffades i uppsala :) haha, hans favoritfärg är limegrönt, där av färgen på postitsen.


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback