Tulpaner

Min favortiblomma är vita tulpaner.
Alltid varit.
Inte för att någon någonsin har lagt det på minnet..
Anyway. Tulpaner har nu fått en ny mening för mej.
Ok, doctor-to-be var en skit. Det visste vi redan. Han hoppa i säng med den där bitchen.
Idag fick jag veta att bitchen är från Holland och att han faktiskt gillar henne. Hon bor i Holland, och han åkte dit och hälsade på henne i en vecka och på tisdag kommer hon hit.
I en vecka.
Äh.
Vad bryr jag mej? Huh? Om han gillar henne så är jag glad för hans skull. Jag menar det.
Men när ska jag få en break?? Är det meningen att jag ska leva mitt liv så här? Träffa på hur trevliga karlar som helst, och sedan vara den perfekta tjejen (som ingen vill ha som flickvän, utan bara som vän) och bara bli skujten åt sidan. Äh. Han var väl inte den för mej då. Men ändå - give me a break.
Fick idag höra att jag har ett magiskt leende.
Det var snällt.
Och sött.
Av min manager.
??

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback