Time of my life



Jojo. Jag är kär. I mitt liv. :)

Har ett underbart jobb. Underbara vänner. Speciellt mina housemates som är min lilla familj här i Dublin.
Jag fullkomligt älskar livet jag lever!

(Bara så ni vet! hihi)

Har stigit upp i ottan (och då menar jag 5 på morgon) två dagar i rad nu, och jag trodde det skulle vara pest och pina, men jag och min KT har ätit frukost ihop, och mitt super duper starka kaffe har slagit in innan jag ens klätt på mej kostymen! Fin fint! Att åka bussen till jobbet har inte heller varit tokigt, även om vädret har varit alldeles förfärligt de senaste dagarna. Blåst storm och regnat som om himlen öppnat sej.

Men det gör ingenting. Just nu regnar bekymren bara av mej. :)

Jag och KT har precis tittat på film, Blood Diamond. Åh, jag älskar den filmen. Grym inblick i världen vi lever i. Och så bra  skådespel och script. Och nu, trots att jag är ledig imorgon ska jag lägga mej och sova. Ska ju jobba tidiga pass hela helgen, så det är bara att hålla sej i rytmen nu när man har den!
Natti natti!



Comments
Postat av: Lina

Vad roligt att höra!! (men kom hem på besök snart) =) Eh de där med dina vinterkläder, just ja.. ska kolla upp det.. idag =)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback