Solskens dagar

Men åh, vad det har varit superfina soliga dagar den här senaste veckan..! Och idag var det helt otroligt vackert!
Dagar som dessa är det alltid lika jobbigt att vara inne och jobba, men å andra sidan gillar jag mitt jobb så mycket så det gör inte så mycket.. än..
Nu regnar det dock.
Jag håller på och vänder på dygnet eftersom jag ska jobba natt nästa vecka.
Varför jag vänder på dygnet redan vet jag inte.
Men det gör jag.
Och har just tittat slut på säsong 2 av True Blood. Spännande. Vampyrer och dylikt. Lite way out there ibland, men underhållande all the same. Vet inte ens hur jag hittade på den serien, men nu har jag sett två säsonger på en vecka. Det är väl en av orsakerna jag har börjat vända på dygnet. Lättare att lägga sej i soffan när man kommer hem från jobbet sent än att stiga upp på morgonen enbart för att göra det.
Ja. Så nu regnar det.
Jag ligger och lyssnar på regndropparna som faller på våra takfönster (heter det så? sky light?).

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback