Natten är ung

Inatt har jag varit och dansat. Riktigt hoppat och studsat och viftan rumpan av mej.
Var ju ledig och bara hemma igår, så när jag blev bjuden ut av Silvia min älskling idag så kunde jag ju inte säga nej. Hon, Galya, Jenny, Karina och Daniela gick ut på Café en Seine och jag joinade där efter jobbet. Drack bara en par pints, men dansade fram till småtimmarna.. Eller ja.. det stämmer väl kanske inte helt.. Nu börjar väl småtimmarna, men vi dansade tills dom stängde iaf. Dom har alltid bra dansmusik på Café en Seine. Även om jag aldrig annars lyssnar på den musiken. Starkt diggande till Madonnas "Like a Virgin", fast dom kunde tappa ner lite på Michael Jackson. Han har bra dansmusik, men var tredje låt behöver inte vara MJ's. Det finns annat.
Måste säga att jag diggar Jenny starkt också. Det är kanadensiska bruden som nu jobbar hos familjen Kinsella efter mej. Grymt skön brud.
Hade hur som helst hur kul som helst. Gick hela vägen hem dock. Via kanalen (INTE via Cork Street - det gör bara självmordsbenägna). Kunde ha sovit hos Silvia förstås, men Galya skulle sova där och dom ska båda jobba kl 8 imorgon, och eftersom jag behöver vara uppe länge inatt (eftersom jag jobbar imorgon natt) så tänkte jag att jag lika gärna kunde gå.
Japp.
Nu har jag ont i fötterna.
Och sen kom den där satans polacken och knackade på dörren, och ÅH vad arg jag blev! Han är ett svin. Ett fullständigt själviskt jävla svin. As. Det är alltså Heuri's ex pojkvän, som behandlar Heuri som skit. Heuri vet det, han har bara svårt att släppa, och det leder till att idioten (Sebastian alltså) kommer och knackar på mitt fönster mitt i natten och väcker upp mej! Ja, nu väckte han ju inte mej, eftersom jag hade kommit hem 15 minuter tidigare, men det visste ju inte han!
Nu ska jag iaf se på Fawlty Towers. Skratta lite före sängdags. Somna på bättre humör.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback