My muscles are sooooooore....

Igar var det Oktoberfest i Docklands.
Vi hade sushi kvall i huset. Forsta middagen vi haft ihop bara vi 4 sen vi bott ihop.
Jag och KT lagade sushi.. :) Mmmm... Gott. Fast jag madde lite illa av nagon anledning.. Sa jag at inte sa mycket tyvarr.
Sen tog vi taxi till Docklands. Skulle bara bli ett tag, eftersom de anda skulle stanga festen vid 10 for de inte har tillstand att salja alkohol senare an det. Men vi hann nog fa i oss nagra pints anda.
Gick vidare till en pub som hor och hapna heter The Pint. Hade ratt kul, men traskade vidare till The George, eftersom Heuri inte ville spendera hela kvallen pa straight pubar. Haha. Dar dansade vi halva natten..!
Efter The George gick vi till Shebeen, for att vi av nagon anledning inte tyckte vi var fardiga med festandet. Haha. Men dar blev bada KT och Heuri lite for fulla sa vi bestamde oss att aka hem. Med oss fick vi Mireks nagon kompis, sa vi var fem styckna. Ja, liten som jag ar lag jag ner i baksatet over alla andra. Hihi.
Sov sedan med Heuri, for av nagon anledning blev han jatteledsen i slutet pa kvallen, men blev lite gladare nar vi gick och lade oss. Lag och pratade om Lappland och julen!! :)
Nu har jag vaaaaarldens traningsverk i benen, och ar jatteforvanad. For jag har varit ut och dansat forut och aldrig haft sa har ont. Har aven anvant skorna jag hade igar, aven om senaste gangen var forra vintern, men iaf. Sa att jobba ar lite jobbigt just nu. Sa lange jag star eller sitter still ar det inga problem, men nar jag ska ga kanns det som om insidan av laren kommer att ta livet av mej. Maste vara aldigt sexigt att ga runt som Ringaren i Notre Dame for att benen inte klarar av att stracka pa sej. Haha.
Imorgon bitti ar det vaxning pa gang igen. Aj. Denna gang kan jag inte dricka mej smaberusad, for jag ska jobba imorgon eftermiddag. men det ska val losa sej! Ska aven forsoka klamma in en lunch med Doctor-to-be innan jobbet. 
 

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback