Ibland har man kul pa jobbet

Laser bloggar och letar roliga resor jag kan gora i framtiden. Fastnade for den har pa Sussis blogg.

1. Hur gammal är du om fem år? 29.

2. Har du någon gång testat narkotika? Maste tyvarr erkanna att ja, det har jag.

3. Hur lång är du? 168 cm.

4. Vilken var den senaste film du sett? A Walk to Remember med KT igar eftermiddags..

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till mamma: "Ok! Kiitos! Ja Ruisleipaa! :)"

7. Vad är dagens planer? Hem efter jobbet, sova, sen ar det Opeth konsert ikvall!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Eftersom jag messar gratis, sa foredrar jag det. Men annars ringer jag nog..

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? I somras.. Slutet av juni - borjan pa juli da jag var hem i en vecka.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.

12. När vaknade du idag? Vid halv 5 pa eftermiddagen..

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.

14. Vilken är din favoritplats? I sallskap av vanner, gorandes allt och ingenting, bara njuta a livet.

15. Vilken plats föredrar du minst? En alltfor trang pub, bussen hem fran jobbet (den tar alltid san tid) och i sallskap av idioter.

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar, som snart borde bytas ut...

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med klader (pyamas). Tva tacken. Yllesockor. Och en sjal runt halsen. Ja, det har antligen blivit kallt pa Irland, men vi trotsar med att satta pa varmen i huset eftersom dagarna ar saaaaaa fina och varma fortfarande. Fast foredrar att sova naken om jag kan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Ehm.. 4. Och de ar BARA mina! Jag ar kuddoman. :)

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Det har hant. Men oftast blir det dagen efter om det sker...

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota. Eller yllesockor. Eller mysiga varma tofflor.

26. Är du social? Japp, det ar jag nog.

27. Vilken är din favoritglass? Isglass.

30. Tycker du om kaffe? OM jag gor! ;)

34. Tycker du om att mysa? Det basta som finns ju..!

35. Är du en beroendemänniska? njae.. Det tror jag val inte. Skulle vara kaffet da.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Gick i hogstadiet med en tjej som fyllde ar pa samma dag. Men kande henne inte da och kanner henne inte nu, sa jag kan val saga att jag stott pa en person. Daremot finns det massor med folk som fyller dagen fore. Kanner minst 3.

37. Vill du ha barn? Absolut.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, helt klart.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor.

42. Äger du dyra smycken? Jag har val ett eller annat lite dyrare i skapet.

43. Vem var den sista du träffade? Nagon gast jag checkade in?

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett glas tranbarssaft.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Heuri. :)

46. Välj ett ärr på din kropp? Pa min overlapp. Efter att jag slog ut tanderna i Frankfurt for ett ar sen.

49. Flirtar du mycket? Det gor jag nog.

50. Var togs din profilbild för din blogg? Pa Guinness Storehouse i Dublin.

51. Kan du byta olja på bilen? Japp.

52. Har du fått fortkörningsböter? Ja.

54. Läser du dagstidningen? Jag laser gratistidningen Metro, for Heuri jobar dar och tar hem den varje dag.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Jajjemen. Fast nu har jag ingenbil.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? ...? Virgin kanske? For tva mander sen?

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En vackningstid for rum 504.


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback