Fixa fin

Jahapp, nu har man börjat flagna hud från Egypten-semestern då.
Det började med tuttarna, eftersom det var där jag brände mej på semestern, och nu har det gått vidare till ryggen. Inte så farligt dock, bara lite småfjun som åker bort.. Det är ju liksom lite jobbigt när alla i huset ligger och sover när man kommer hem och så är de på jobb när man stiger upp, så man får aldrig ryggen ordentligt insmord. Men jaja, töj på armarna bara så går det bra säg. Man tager vad man haver helt enkelt, och jag smörjer så långt jag når.
Nästa vecka är det dags för vaxning igen. Skulle ha fått det gjort den här veckan, men min waxer girl är på semester i Italien och kommer inte hem förrns den 15de.. Hmm.. Hinner växa långa hår tills det. Inte så att man går runt i kjol nu.. eller tar hem herrsällskap.. Fast jag jobbar ju som en tok nu, så det har jag ju inte tid med ändå.. Vare sej jag vore fin eller inte.
Borde även fixa fötterna. Det här med att stå upp 9 timmar i sträck är ju inte något jag precis är van med längre, så mina fötter är ju som bly när jag slutar... Ont har dom och behöver nog ett antal sköna fotmassager/-bad.
Hmm..
Kanske det är det jag ska göra på fredag när jag är ledig hela dagen.
Ha en jag-dag. Fixa mej fin. Ta det lugnt och låta fötterna vila. Umgås med mitt hushåll (har inte sett folket på en vecka).
Och boka resan hem till jul. Det börjar bli dags nu.

Comments
Postat av: Lina

God morgon!

Kommer du inte hem innan jul?? :(


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback