Crappy crappy mood

Jamen, eskalerar inte den där jäkla huvudvärken under dagen då?? Jag som trodde det kunde vara sömnbrist, har försökt både sova och ta det lugnt hela dagen. Har ätit bra. Har inte överansträngt mej. Druckit massor. Men huvudet känns som om det skulle sprängas. Har till och med masserat nacken så gott det går själv. Men nej, det tar ont, det bultar, det känns som hjärnan håller på och sväller in under pannloben när jag rör mej. Vad är det här? Jag, Laura Åman, har då aldrig i hela mitt liv lidit av huvudvärk, och nu verkar det som om jag fått migrän???
Lagar för övrigt lite mat igen för att se om det skulle hjälpa. I brist på annat.

Comments
Postat av: Lina

Jamen vad tusan, de är samma sak med mig!!! Jag fick ont igår kväll och det vägrar försvinna. Ingen tablett hjälper. Känns som mitt huvud ska spricka. Jag brukar aldrig ha huvudvärk heller :(


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback