Coffee....

Mmm.. Jag hittade nyss ett paket Presidentti-kaffe i skåpet. Det är från när Lina och Roland var här. Ett tag sen nu, jag vet, men jag gömde undan det, för jag visste att annars skulle Heuri dricka upp det, men jag glömde helt bort det själv, och nu hittade jag det..! Åh, vilken känsla det var! På min lediga dag och allt!! :)
Så nu sitter jag i soffan, inlindad i morgonrock, lyssnar på gammal 80-tals rock och dricker kaffe.. Mmmm... :) Ibland har man det bra. :) Ska snart hoppa i duschen och sen åka in till stan med Heuri och försöka hitta något för Halloween som man kan klä ut sej till. Lite dekorationer också. Och en pumpa. Vi ska ha pumplykta utanför huset. :) Vet bara inte vad jag ska hitta på med innehållet ur pumpan, så om någon har ett bra recept på pumpapaj eller dylikt - let me know!


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback