Way too early

Jag ar inge bra pa det har med tidiga morgnar. Usch fy sager jag bara. 5 pa morgon ska man upp. Bla. Idag snoozade jag i en halv timme. Vaknade helt enkelt inte av klockan. Nar Jacek's telefon till slut pep utav bara fan, da var jag tvingad att ga upp. Usch. Han skrattade lite at mitt humor, vilket som bekant inte ar varldens basta, morgonmanniska som jag ar. Men jag lyckades halla mej fran att morra for mycket. Mest for att jag vet att imorgon bitti kommer att vara varre.
Idag ar det namligen Irland-Frankrike fotboll. Puben, here we come! Jag och Silvia ska vara riktiga Eire supporters ikvall. Sen ska jag hem. For jag ska upp imorgon igen klockan 5. Jacek far lov att hamta upp mej fran stan ikvall. Sen ska jag vara grumpy imorgon bitti. Usch. Vill inte.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback