Sov som en stock

Japp. Som en STOCK! :)
Vaknade inte ens av att badrums-fixar-gubben kom imorse. Han slog ett annu storre hal i taket, och lamnade sedan huset. Hmmph. Skulle komma tillbaka under dagen, men ni kan ju gissa vad som hande. Sa vi har nu ett stort hal i taket i nagra dagar, for han lar ju knappast komma och fixa det under helgen. Men man vet ju aldrig. Kan ju handa att man blir forvanad.
Sov lange ocksa. Tills Jacek kom hem fran jobbet. Jag vaknade alltsa av att KT oppnade dorren at honom och han sen kom intassandes i mitt rum och gav mej en puss pa kinden. Fa ganger har jag blivit vackt sa pa de senaste aren. Och ack, vad saknat det har varit. Halv fem var nog klockan ocksa! Yay! :)

Vi akte upp till Guinness Storehouse idag - Jacek, jag, KT, Mirek och Heuri, for att mota upp KT's 2 vaninnor for att ta ett typiskt Dublinskt foto. For att onska Grattis at en annan av KT's vaninnor. Hennes mamma ar sjuk med cancer och hon har fatt aka hem till Nya Zeeland. Sa vi klippte ut pappbokstaver och klistrade pa rumpan och moonade under Guinness Storehouse gaten. Haha. Hade diverse irlandska atterljer pa oss ocksa (fjaderboa i irlandska fargerna, leprechaun hattar, fyrklover etc etc), och fick fraga en framling pa gatan om han ville ta bild pa oss. Tyvarr var det ratt morkt ute, sa bilden blev inte jattelyckad, men efter lite photoshop sa ska det nog losa sej!

Idag trotsar jag kaffedrickandet igen. Men ar saaaaa sugen pa en kopp.
Far inte traffa min karl idag heller, inte forran ikvall nar vi byter av varann pa jobbet. Men han slutar tidigt pa sondag, och da ska vi in till stan och se julgranen tandas pa O'Connell street! Tillsammans med julljusen pa gagatorna.. :) Yay!



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback