Sjuklingar i huset

Jojjo.
Här har man jobbat som en TOK hela dagen. Helt slut var jag när jag kom hem. Och GENOMblöt! Det ösregnade så in i norden när jag åkte bus hem (ingen skjuts idag inte eftersom karln jobber kväll)..! Och så stannade inte bussen där den skulle, så jag blev mer blöt! Bah! Tur att man har satt på värmen i huset så att det var mysigt att komma hem.
Men här sitter det sen två sjuklingar i soffan och tittar på Vänner. Haha. Söta dom är. KT och Mirek. Så nu kurerar jag. Hihi. En har jag skickat till sängs, för hon såg bedrövlig ut. Och den andra fixar vi en kopp varm te med munkdroppar i. Jojo.
Nu ska jag laga lite mat tror jag. Eller baka semlor. För middag har jag redan ätit, och jag har inget bröd hemma. Så det ska bli nybakta semlor med färsk Gouda ost och Lidl's supergoda kalkonsalami! Och gurka! Mmmm..... :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback