Osis

Jojo.. Jag trodde det skulle bli lugnt att jobba inatt. Hmmph. Sa fel det kan bli ibland. Jobbade som en tok de 3 forsta timmarna, och trots att det ar lugnt och skont nu, sa har vi 180 avfarder idag. 180..! Det betyder att fran och med i princip nu, kommer jag att jobba hacken av mej igan fram till att jag aker hem. Och eftersom det ar forsta natten pa veckan, och mina fina vackning imorse, sa ar jag ju redan trott. Sa jag sitter har med min tredje kopp kaffe pa 2 timmar och kommer nog inte kunna sluta dricka kaffe fore hemfard heller. Vilket i sin tur betyder att hur i hela helvete ska jag somna nar jag kommer hem????????? Vah? (nej, inte alls irriterad over min tabbe)
Tur att min lilla sjukling har hamnat att byta pass och jobbar nu pa morgon istallet (sa vi kan spendera eftermiddagen ihop), sa jag har nagot trevligt att se fram emot nu pa morgonkvisten! :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback