Nighty night

Igår såg vi granen tändas. I regnet. Usch.
Inte mycket julkänsla alls.
Förra året var det kallt och fint och massor med folk.
I år var det varmt och blött och nästan inga människor alls.

Samma gran hade dom också. Den franska.



Men glada var vi ändå med våra varma coffee-to-go. Ingen hot wine/whiskey att ta med ut i regnet på gatan bland folk. Så vi drack kaffe. Sen hittade vi puben. :P

Idag har jag och Jacek bara latat oss hemma. Sett på Vänner och Scrubs. Lagat mat och kladdkaka. Sovit. Funderat på hur vi ska överleva en vecka till fram till löning. Lösning hittad - visa kort. :P

Och vi hade just housemate date med Linda i Australien över Skype. Bra grejer det här med Skype. Ska nog börja använda det mer.

Men nu är det sovdags. Ska stiga upp 5 imorgon så jag hinner på jobb. Så nu ska jag packa väskan (ska till Jacek och till gymmet efter jobbet) och sen lägga mej och sussa. Utan min karl. Vad lycklig jag är med honom..!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback