Miss i planeringen.

Jo, jag markte att jag bara sov 4,5h timmar idag, men hur i hela fridens namn gick det till?? Kom hem runt 8, somnade val halv 9 och steg up 1300?? Ehm..?? Har ju legat pa soffan sen dess. Och nar Jacek kom, sa inte forflyttade vi oss mycket, forutom nar jag lagade middag.. Sa jag har ju inte varit up and about. Men 4,5h??
Jag ska alltsa klara den har natten pa 4,5h somn.
OK.
Det fixar jag.
Tanker tillbaka pa tiden da jag inte drack kaffe. Jag jobbade natt da. I 4,5 ar knegade jag pa om natterna. Utan kaffe. Nu kan jag knappt komma upp ur snagen utan koppen. An mindre jobba en hel natt efter 4,5h somn.
Dar ser man.
Aldern borjar ta ut sin ratt.

Haha. nej, vad sager jag? Jag ar ju 12! Alltid 12!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback