Hemkommen

Sitter i soffan och reflekterar över mina två senaste dagar. Mina två senaste helt underbara dagar. :)
Jag och Jack åkte upp till Wicklow och körde runt i bergen lite här och där.. Jag körde. :) Mmm... Vad jag har saknat det. Hade hur trevligt som helst, tyvärr blir det ju mörkt rätt fort här också nu, så det var ju inte så man kunde stanna ute hela kvällen. Så vi åkte hem till honom och beställde hem kinamat och såg på film. Attans trevligt. När vi väl var klara med både The Illusionist och Taken, så var klockan så mycket, så inte orkade jag ta mej hem. Vaknade otroligt tidiagt då Nico - som är Jacks brorson på 3 månader - började gråta på grund av att tänderna växer ut på honom.. Åh, stackars barn, vad det tjöt, men vi lyckades somna om.. Och OM den ungen är söt! Helt klart finaste bebisen någonsin! Anyway, vi tog en ordentlig sovmorgon, och åkte sedan och shoppade åt herremannen. Lyckades hitta helt bra med saker. Sen hade vi en till liten filmkväll med Ben & Jerry's Cookie Dough glass - som bara MÅSTE vara den godaste glassen som finns!! :D Once hette filmen för igår. Sjukt bra irländsk "lågbudget" film. Romantisk och bra. Hihi. Satt sedan uppe och hade "the night". Pratade om allt mellan himmel och jord - allt och ingenting - och jag bara älskar dom nätterna. Hade planerat att gå till gymmet före jobbet idag, men gick tyvärr inte upp förrns 12. Vi somnade väl runt 06... :P Har jobbat som en tok hela dagen, för av någon anledning har det varit riktigt busy idag. Men det har helt enkelt flytit på hela dagen. Har svävat på rosa moln. Inget har varit för jobbigt. Ingen gäst har varit för irriterande. Och mina kära kollegor har bara gått runt och flinat som fån så fort de sett mej - ja, så enkelt var det alltså att hålla vårat dejtande från dem. Men Lukas sa när han körde hem mej idag, att alla tycker det är grymt kul.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback