Gymmat igen

Joda. Ni sag ratt. Jag var pa gymmet idag igen (igar alltsa).
Ojoj.
Borjar kanna mej riktigt duktig.
Och eftersom Jacek var med och kom fram till att han ocksa vill borja gymma, sa har vi nu gymdejt pa mandag. Haha. Ja, vi ses varje dag, men vi har inte varit pa dejt pa ett tag, och eftersom bada ar luspanka for tillfallet, sa ska vi gymma ihop. Det ar var dejt fore loning. Kostar inget eftersom jag redan betalat mitt gym membership och han anvander mina, KT's och Mireks gastpass denna manad.
Haha. Nej, vi ar inte normala nagonstans. Imorgon ska vi bara vara lata.

Och som en liten p.s. pa det - jag har inte druckit kaffe pa hela natten, och forsoker att halla mej, for jag sov bara 6h idag igen. Sa jag ska se vad som hander om jag inte dricker kaffe, kanske jag far en ordentlig dagsomn da. Ska aven anvanda min vackra ogonmask har jag bestamt idag, ifall det mot formodan skulle vara ljuset som gor att jag vaknar sa tidigt.
Och kissa fore laggdags, for bada dagar jag vaknat tidigt nu har jag vaknat och direkt insett att jag behovt ga upp pa toaletten. Suck.
Och ingen badrums-fixar-gubbe har det synts till annu heller.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback