Festival of Lights

Idag tander dom julgranen pa O'Connell Street. Som sagt.

Och dit ska jag och mysa med min karl och mina vanner. Dricka irlands svar pa glogg - hot wine, eller hot whiskey (blir nog vinet for min del), se pa julartister och njuta av att min favorittid pa aret just borjar!! :)
Nasta helg ar det lillajul. Och ingen i det har landet har ju hiffat det konceptet an, men jag ska fira iaf! Med Jacek om inte annat! For han var lite ledsen for att han inte far fira jul med mej i ar, sa vi ska fira lillajul istallet. :)

Har ar forra arets franska julgran (blir knappast franskt i ar med tanke pa fotbollsforlusten - ni som inte vet sa tog Henry med handen pa bollen i utslagsmatchen fore han gjorde mal, och domarn godkande malet till irlandarnas fasa -  sa de ar inte sa glada just nu). Granen i sej var inte fin. Sa vi hoppas pa battre i ar. Men den funkade val.. Hade fina farger iaf (den varierade mellan rott-gront-blatt-vitt).




Comments
Postat av: Madde

Härligt att läsa när du är så glad och lycklig!

Vi ska åxå fira Lilla Jul. Hampus familj kommer hit och jag ska tvinga dom att fira lilla jul. :D


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback