Det här med att vara sjukling..

Jag hade satt mej i backen på att inte bli sjuk. Verkligen.
Som en envis liten unge satt jag mej ner och skulle INTE bli sjuk.
SKA inte bli sjuk.
Men hur ska jag hålla energin uppe för det om jag inte kan äta på grund av att jag inte kan svälja på grund av att någonting har satt sej i sidan av halsen på mej och ville inte botas bort med något av mina dunder mediciner??? Det känns som att det kommer att bryta ut i öroninflammation - och DET mina vänner är då det sista jag vill ha. Argh!

En fördel med att vara sjuk är ju att man kan ligga i sängen hela dagen utan att få dåligt samvete, och det är ju rätt så skönt. Nackdelen är att det blir såååå tråkigt efter ett tag. Speciellt som KT är i Paris över helgen, Mirek gick just ut på dejt, Heuri sitter uppe och datorerar sej och älsklingen är på jobb. Fast jag gratis mezzar ju, så det har jag gjort hela dagen. Hihi. Och Heuri har varit snäll och tagit hand om mej efter att han kom hem från jobbet, men nu är det snart läggdags där uppe, så nu är det tyst och tråkigt igen...

Älskling, kom hem och ta hand om mej..! (eller underhåll mej rättare sagt..)



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback