Bloody Sunday

Jojo.
Igar var det konsert igen. Mael Mordha har ny skiva pa kommande, sa de ar pa lite Ireland-tour. Var i kallaren pa the Academy. Bra med folk. Bra gig. Bra mycket med ol, sa nu ar det huvudvark som heter duga. Nacken ar stel efter allt diggande, och trott ar jag.
Har inte sovit ordentligt pa flera dagar nu ju.
Men idag. Nar jag slutar jobba. Eller alltsa - jag ar pa Litton Lane idag, och sen jobbar jag pa hotellet inatt - emellan mina skift - da ska jag sova. Jack ar pa jobb nu, och ganska perfekt sa slutar han sa han kan plocka upp mej nar jag slutar! Yay! :) Da ska jag ta min karl under armen och lagga mej i soffan med honom och en film och somna.
Mmmm.. Nice ;)
Ska se om han ar sa perfekt sa han ger mej en liten massage ocksa. Hihi.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback