Bidde icke

Nej. Bidde inget gym idag. Pa grund av att jag inte somnade igar kvall. Sa jag satt uppe hela natten och sag pa serier. Usch, vad fort man vanjer sej vid att sova med nagon vid sin sida. Sa jag fick ingen somn. Sa idag ar jag trott. Och det tog mej 2 fucking timmar att ta mej fran jobbet hem till Jacek!! 2!!! Helt otroligt vad segt det var idag. Men det var strejk inne i stan. Inte busstrejk, men nagon sorts strejk iaf. Sa jag fick vanta pa bussen i 25 minuter. Sen regnade det ocksa. Och blaste. Dom sager att det ska blasa upp till storm inatt. Men jag bryr mej inte. Jag ska ligga uppkurad i sangen med min karl jag. Sa fort han behagar sej vara klar med disken. Och tyvarr blir det inte hela natten, for var trevliga chef har ju satt honom att jobba natt inatt. Na, sa kan det ga. Imorgon hoppas jag bussen inte tar lika lang tid.

jag har btw varldens storsta finne pa inkommande a nasan. Rod. Ser ut som Rudolf.
Hihi.
Lagom till jul.
Jag fick hora att jag var fin anda. ;)

Nu var det fardigt med disk..! :D

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback