Water

Jag dricker som en hast for tillfallet. Anda sen passjukan. Jag ar sa dehydrated att det inte ar klokt. Jag har redan druckit nastan en liter vatten idag, och jag har bara varit vaken i tre timmar.
Ja, jag antar ju att det ar bra, sa jag ska inte klaga.. Men nar jag knappt kan ata for att munnen inte vattnas alls, da ar det lite jobbigt. Jag behover ha en flaska vatten med mej vart jag an gar. Och imorse glomde jag den for jag hade brottom ut till bussen. Attans. Dar satt man pa bussen och kande sej som om man va bakfull i munnen, sa torr som den var.
Men vatten ar bra. Vatten ar gott. Sjukt konstigt det kanns bara.. Att sitta och kanna att vatskan i kroppen bara forsvinner, utan att man vet vart eller varfor.. Konstigt...


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback