Solbränd

Haha.. Ja, nog lyckas man rätt bra ibland. Här har man tre soliga dagar ledigt, och vad gör man? Jo, man bränner sej den första dagen och sitter nu med illröd rygg inomhus. Hmmph. Det var ju inte så lyckat.. Men som tur är har jag min underbara jojobaojla som hjälpte mej förra gången jag brände mej, så förhoppningsvis ska den hjälpa nu också!

Igår var jag och Bianca ut, och krapula till all ära spenderades ute i solen. Somnade visst tror jag. Pi var också med igår, och efter att vi stekt oss i solen så skulle vi gå till Crumlin's swimming pool, men dom hade stängt, så vi gick ner till byn och köpte glass och la oss i parken. Såååå fint väder. Varmt.

Imorgon blir det camping uppe i Watertop Park på Nordirland. Tidig uppstigning eftersom det är en lång biltur och vi vill ju komma dit tidigt. Hehe. Har ju i och för sej redan varit uppe och sett Giant's Causeway, men inte med K1 och Agneshka. Ska låna Harrys kamera. Beställde faktiskt en ny åt mej själv också! Det var på tiden! Bara 4 månader tog det! Haha!

Nu ska jag laga tortellinilåda med kalkon och banan (låter kanske mysco, men ack så gott!) och sen ska jag aja och oja mej lite. Får ju förstås bara skylla mej själv, men iaf.

Bjussar på lite bilder från igår och idag också!



Comments
Postat av: DE

kan finnar få solbränna?

2009-06-02 @ 22:38:19

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback