Ogonen mar icke bra

Hmm.. Det har blev riktigt jobbigt nu. Vaknade imorse och hade sand i ogonen, och det har jag da inte haft sen jag var liten! Nu vill dom igen inte hallas opnna. Ogonen alltsa. Ringde nyss till ogon och oron sjukhuset precis nerfor gatan fran jobbet, och de sa att de kommer att ta flera timmar tills jag far se en lakare. Hmmph. Vissa tror jag har pollenallergi, men det verkar lite mysco, eftersom jag aldrig har haft problem med det forut. Jag tror ju fortfarande att de ar infekterade, men det ar ju ocksa lite jobbigt, for da maste jag ju verkligen till lakaren och fa antibiotika. Sen kan det ju forstas alltid vara nagot annat, men jobbigt iaf. Hmm..
Nu ska jag snabbt springa ner och ta kolapp pa sjukan sa att jag far komma in under dagen nagon gang.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback